środa, 19 stycznia 2011

ZACZYNAMY!!

Jest to mój pierwszy post wiec na początek chciałbym jakoś tak przybliżyć wszystko co związane z moim blogiem i jak to wszystko moim zdaniem będzie  działać:)

1.Blog ten założyłem z myślą o wszystkich ,którzy maja jakiś problem związany czy to z techniką czy to ze sprzętem,czy wreszcie problemy związane z oprogramowaniem.
2. Jeśli nie wiesz jak coś zrobić , włączyć , uruchomić, masz problem z zacinając się gra ,filmem muzyką.Zastanawiasz się jak pracować w jakimś programie ,jak przejść kolejny etap w grze czy porostu myślisz ze wszystko dobrze zrobiłeś a i tak coś nie wychodzi to ten blog jest własnie dla Ciebie.
3.Mój pomysł na ten blog jest bardzo prosty.
a)Masz nurtujące pytanie , problem?? piszesz o tym "komentarz" lub do mnie na maila!
b)Ja udzielam jak najbardziej wyczerpującej odpowiedzi na twoje pytanie ,oczywiście w jak najkrótszym czasie .
c)Jeśli nadal nie idzie coś zgodnie z twoimi oczekiwaniami staram się jeszcze głębiej wejść w dany temat i rozwiązać go za wszelką cenę !!
4.U mnie na blogu nigdy nie będzie pytania pozostawionego bez odpowiedzi!!

WIEC ZACZYNAMY!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz