poniedziałek, 24 stycznia 2011

JAK ZGRAĆ ZDJĘCIA Z PŁYTY CD-R NA KOMPUTER

Podstawowym problemem tego zagadnienia jest fakt iż płyta cd-r jest jednokrotnego zapisu i nie da się z niej ani usunąć danych ani  dodać nowych .Jeśli taka płyta zostanie zamknięta podczas zapisu to nic więcej z nią nie możemy zrobić .Na szczęście istnieją proste sposoby aby można było zgrać zdjęcia ale nie tylko na dysk twardy i później w razie potrzeby zgrać je na inny nośnik lub tez porostu trzymać na naszym dysku .Więc tak pierwszą czynnością jaką powinniśmy wykonać (poza oczywiście włożeniem płyty do do czytnika w naszym komputerze) jest zapoznanie się czy dana płyta jest chroniona tzn czy możemy  bez problemu zgrywać wszystko na komputer . Jeśli płyta jest chroniona to wystarczy ze mamy odpowiedzi program np.Nero .Program nero ma wbudowaną funkcję która pozwala zapisać dane na dysku przed przegraniem jej na inny nośnik cd :) Dzięki temu w kilka chwil będziemy mieli nasze zdjęcie czy tez inne pliki na dysku . Jeśli płyta jest chroniona to wystarczy nam program alcochol 120% dzięki któremu bez problemu pozbędziemy się zabezpieczeń i zgramy dane na nasz dysk.

3 komentarze:

  1. Witam,
    mam problem..chodzi mi o to, że bardzo lubię kiszone ogórki. Jednak zawsze coś pójdzie mi źle. Moje ogórki są jakby "spuchnięte" i wodniste. Nie wiem czy to wina złego kiszenia, odmiany ogórków czy słoika i wekowania. Proszę o szybką pomoc przed sezonem kiszeniowym, (jako, że mieszkam na półkuli południowej - kisze je kilka razy w roku). John

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdarza się, że mam problemy z dojściem. Nieważne ile poświęcam na to czasu nie mogę osiągnąć celu. Jest to frustrujące, szczególnie w młodym wieku, kiedy nie powinienem mieć z tym problemów. Najgorzej jest kiedy jestem w towarzystwie dziewczyny i nie mogę dojść. Jak sam rozumiesz jest to wstydliwa sytuacja zarówno dla mnie, jak i dla koleżanki, której nie mogę usatysfakcjonować. Znasz może jakiś dobry GPS, albo mapę, którą mogę zgrać na komórkę? Sądzę, że to powinno załatwić moje problemy z dochodzeniem na miejsce.

    PS: Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam!
    Otóż mój problem jest dość nietypowy i niestety nigdzie nie mogę znaleźć nań pomocy, otóż zbliża się sezon działkowy, a ja posiadam uprawę porzeczek, jak wiesz zbieranie ich jest bardzo żmudne, czasochłonne i niestety na rękach pojawiają się liczne rany i zadrapania, próbowałem zbierać w rękawiczkach, niestety porzeczki wtedy ulegają zniszczeniu (rozmaślają się). Naprawdę nie wiem już co mógłbym zrobić, jakie metody i techniki stosować. Liczę iż tak jak deklarowałeś nie zbagatelizujesz mojego problemu i nie zostawisz go bez odpowiedzi. Czekam na odpowiedz z niecierpliwością
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń